دانلود کامل پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

Published on Author adminLeave a comment

پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

دانلود پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها ۴
فرمت فایل doc
حجم فایل ۱۱ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۵

پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

فروشنده فایل

کد کاربری ۲

کاربر

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

بازار خاکستری ، بازاری است که کالاها را از طریق کانال ها و بازاریابی های غیر قانونی و با قیمتی پایین تر از بازارهای مجاز به دست مصرف کنندگان می رساند.البته این کالاها عمدتا کالاهای اصل هستند ولی گاهی اوقات به دلیل شیوه ی ناصحیح حمل و نقل ویا انبارداری اسیب می بینند و کیفیت انها پایین می اید ،ولی در برخی موارد ممکن است کالاهای تقلبی نیز در این بازارها یافت می شود.بازارهای خاکستری در تمامی شهر های مرزی کشور وجود دارند.

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب 🙂
* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد
*** پرسشنامه دارای ۱۹ سوال است.

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.
مقیاس طیف لیکرت:

کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون

نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

پرسشنامه نگرش مصرف کنندگان نسبت به کالاهای بازار خاکستری …

۲۲ نوامبر ۲۰۱۵ … دانشگاه ازاد اسلامی. واحد اراک. پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد. گرایش: بازاریابی. عنوان: نگرش مصرف کنندگان نسبت به کالاهای بازار …
نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان بر تجاری ت بررسی اثرات تبلیغا …

۲۱ فوریه ۲۰۱۸ … خدمت استراتﮋی ها و اهداف بازاریابی و فروش و گاه در جهت اطالع رسانی و …. نتایج تحقیفات اهمیت افزایش آگاهی مصرف کنندگان نسبت به ارزش … تقاضا و سازه های مؤثر بر آن، برنامه ریزی کاملی را برای اجرای سیاستهای حمایتی الزم در زمان مورد نیاز و پاسخگویی کامل به …. پرسشنامه قابل استفاده بود که مشارکتی در حدود.
تمایل خرید مصرف کننده – پایگاه علمی ویراساینس

در این تحقیق اثرات تیپ های مختلف شخصیتی بر نگرش فرد نسبت به … با استفاده از پرسشنامه مایرز- بریگز (mbti) و نگرش مصرف کنندگان نسبت به … همچنین ملی گرایی مصرفی ۴/۸۰درصد از کل پاسخگویان، در حد متوسط، ۴/۱۳درصد در حد . … مؤثر بر تمایل به خرید مصرف کننده از کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان می پردازد.
دانلود مقاله بازار خاکستری | majid moradi | Pulse | LinkedIn

۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ … … این بازار و همچنین عدم اطمینان بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به … بعضی از محققان بر این عقیده اند که کالاهای بازار خاکستری کالاهای … این موضوع به طور عمومی بر نگرش مصرف کننده در برابر کالای بازارهای … دانلود کل مقاله.
تأثیر کشورگرایی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی

تأثیر کشورگرایی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی … در بازاریابی امروزی مفاهیم جدیدی وجود دارند که تولیدکنندگان داخلی باید با این مفاهیم آشنا … کننده و همچنین بررسی تأثیر کشورگرایی مصرف کننده بر نگرش آنها نسبت به محصولات … پس از جمع آوری پرسشنامه ها و انجام تحلیل های آماری از قبیل کولموگروف اسمیرنوف، …
مقاله بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده نسبت به تصمیم خرید …

از این رو، نگرش مصرفکننده آنلاین مسیلهای است که توجه محققین را به خود جلب کرده است. … راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله … محمد مرشدلو – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد … یافته دیگر این پژوهش، ارتباط مستقیم عوامل فنی یک وبسایت با نگرش مصرف کننده نسبت به خرید آنلاین می باشد.
پایان نامه بررسی جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به …

پایان نامه بررسی جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن … یک نام تجاری در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند، برای شرکت ها اهمیت ویژه ای دارد . … مدنظر مشتریان، کالا و خدمات با ارزشی به آنها ارائه کنند تا با جلب رضایتمندی در آنها … شود و تصویر و نگرش مثبت به سازمان، عامل بسیار مهمی در وفاداری به سازمان است …
پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و وفاداری …

هدف تحقیق حاضر بررسی ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس و … ۲۰۰ پرسشنامه به روش گلوله برفی بین مصرف کنندگان توزیع شد و ۱۱۴ … بازار خاکستری بر روی بسیاری از صنایع از جمله کالاهای لوکس سنتی و … فروش های بیشتری را برای خرده فروشان چندکاناله نسبت به رویکرد تک کاناله ایجاد می کند .
داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ – دانشگاه تهران

۲۹ نوامبر ۲۰۱۰ … ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ارزﻳﺎﺑﻲ و ﻣﺸﺨﺺ. ﺷ. ﺪه در ﻛﻞ،. ﺑﺮﻧﺪ …. ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ارزش ﻳﻚ ﻣﺤﺼﻮل را ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ آن ﻧﺴﺒﺖ. ﻣﻲ. دﻫﻨﺪ . زﻣﺎﻧﻲ. ﻛﻪ ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺪ. ،. ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ. (. ﺟﺎﻳﮕﺎه. ) … ﻛﺎﻻ. ی. اﻳﺮاﻧ. ﻲ. در ﺑﺎزار ﺧﺎرﺟ. ﻲ. ، اﻳﻦ ﻣﺴ. ﺌ. ﻠﻪ ﺑﻪ ﻛﻞ ﻛﺎﻻﻫﺎ. ی. اﻳﺮاﻧ. ﻲ. ﻧﺴﺒﺖ ﻳﺎﺑﺪ. ].۴[. در واﻗﻊ. ﻣﻲ …. ﮔﻮﻳﺎن دارای ﻧﮕﺮش ﻣﺜﺒﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ را. ﻣﻼک ﻗﺮار. ﻣﻲ. دﻫﺪ . •. ارز ….. Gray marketing and its impacts on brand equity” …
جایگاه یابی Positioning – پارس مدیر

دانلود مقاله موضع یابی، جایگاه یابی یا پوزیشنینگ Positioning. … موفقیت یک محصول عرضه شده در یک بازار هدف خاص، به این مسئله بستگی دارد که یک نوع … میتوان گفت که موضع یا جایگاه محصول، بیانگر نوع نگرش مصرفکننده درباره ویژگیهای … ساختن سازمان از سایر رقبا تا از سوی مشتریان نسبت به سـایر رقبا ترجیح داده شود .
اثربخشی تبلیغات مدل داگمار و ایدا – پارس مدیر

مدل AIDA در ادبیات و متون بازاریابی به استرانگ نسبت داده شده است، ولی در واقع این مدل را … روند چهار مرحله ای توسط مصرف کننده درک می شود و منجر به خرید کالای مورد تبلیغ می گردد. … بسته آمیخته بازاریابی : پرسشنامه + مقاله ترجمه شده … نامه و مقاله ، آموزش و لینک دانلود نرمافزارهای تخصصی، راهنمای کامل ارشد و دکتری، خلاصه کتاب،  …
مسئولیت اجتماعی سازمان و بازاریابی – پارس مدیر

جایگاه بازاریابی در مسئولیت اجتماعی سازمان و نقش اخلاق در سازمان. … و سعی بر آن داشتند بتوانند تغییر نگرش و رفتار مصرف کنندگان را در پی داشته باشند. … بنگاه به ذینفعهای خارجی سبب بروز مشکلاتی برای مصرف کننده کالای آن بنگاه میشود. … ۵۰ % از مصرف کنندگان در هر کشوری بیان کردند که نسبت به محیط زیست علاقه مند …
مقاله نام و نشان تجاری – پارس مدیر

دانلود رایگان مقاله تمام متن نام و نشان تجاری. … نام و نشان تجاری به مصرف کننده کمک می کند محصولاتی را که مفید … در بازار،نام ها و نشان های تجاری،از نظر قدرت و ارزش با یکدیگر متفاوت اند. ….. دومی تداعی تصویر صفت است و سومی،پیش آمادگی نگرش کلی مردم نسبت به خرید نام ….. بسته برند سازمانی: پرسشنامه + مقاله ترجمه شده …
اصل مقاله – پژوهش های نوین در تصمیم گیری

۲۴ فوریه ۲۰۱۷ … ﺑﻪ. ﻃﻮری. ﮐﻪ. ﺑﺴﯿﺎری. از. ﻣﺪﯾﺮان. ﺗﺠﺎری. ﺑﻪ. اﯾﻦ. ﻧﺘﯿﺠﻪ. رﺳﯿﺪه. اﻧﺪ. ﮐﻪ. ﻣﻌﺮﻓﯽ. ﮐﺎﻻ. از. ﻃﺮﯾﻖ … ﺑـﺎزار. اﯾﺮان. ﺑﺎ. اﺳﺘﻔﺎده. از. روش ﻫﺎی. ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﭼﻨﺪ ﺷﺎﺧﺼﻪ. ﻓـﺎزی. در. ﺣـﻮزه. ﺻـﻨﻌﺖ. ﭘﻮﺷـﺎک. ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ …… ﻣﺤﺘﻮای. آﮔﻬﯽ،. اﺣﺴﺎﺳﺎت. و. ﻧﻮع. ﻧﮕﺮش. ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨـﺪه. ﻧﺴﺒﺖ. ﺑﻪ. ﺗﺒﻠﯿﻎ. در. زﻣﺎن. ﻣﺸﺎﻫﺪه. آن …. ﻣﻌﯿﺎرﻫــﺎ ﻧﺴــﺒﺖ ﺑــﻪ ﻫــﺮ ﻣﻌﯿــﺎر ﻣﺸــﺨﺺ. ﺷــ. ﺪ. ﮐــﻪ اﯾــﻦ ﮐــﺎر ﺑــﺎ ﮐﻤــﮏ ﻃﺮاﺣــﯽ. ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ.
مقاله های تجارت الکترونیکی – انجمن وب سایت مشاوره در زمینه پروژه …

تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، شهر الکترونیک، پرسشنامه …. اگر می خواهید در تجارت الکترونیک خود موفق باشید، بازاریابی پست الکترونیکی یک باید است. …. مصرف کنندگان و کاربرهای وب سایت به ویژه وقتی که با کالاهای تجاری ….. H6 : اعتماد مشتری نسبت به یک فروشنده تجارت الکترونیکی بطور …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *