دانلود کامل بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

Published on Author adminLeave a comment

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

در دانلود پایان نامه رشته مدیریت به بررسی اثر بخشی تبلیغات تلویزیون می پردازیم
دسته بندی مدیریت
بازدید ها ۱۲۱
فرمت فایل doc
حجم فایل ۴۵۷ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۲۱۵

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

فروشنده فایل

کد کاربری ۲

کاربر

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

چکیده
تبلیغات یکی از موضوعاتی است که امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یکی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل کردن نیاز دارد. کار کرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشکار ساختن نیازهای نهفته ای است که افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن ۲۰ و با تغییرات بازار شکل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع کالاهای مصرفی بود که منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدکنندگان شناخته شده به کار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف کنندگان از وجود و مزایای کالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانکه تافلر در کتاب فرهنگ مصرف کنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر کرده بود: ((چنان شود که ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)).
امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلکه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات کالا و خدمات می باشد. یکی از صنایعی که کاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانکداری است.تبلیغات بانکی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریکا، انگلستان و ژاپن در دهه ۱۹۶۰ بر می گردد. پس از دهه ۱۹۶۰ و با توجه به شرایط حاکم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانکها تدریجاً بانکداران استفاده از تبلیغات بانکی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.
در ایران تبلیغات بانکی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانکهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد کالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشکلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانکی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنکه تبلیغ متکی به تصویر است و بیشتر خدمات بانکی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانکی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانکی سعی در معرفی خدمات جدید خود – که تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می کند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.
کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

مقدمه:
در کشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم کدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم کشور ما بیشتر از کدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی کارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شکل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و کیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه که به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شکست خورده و ضعیفند؟!
مگر نه اینکه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممکن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان کرد که تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه کشور است!
مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای کیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر کافی‌نت، کتابخانه و فرهنگسرایی ممکن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسکونی و محل کار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با کارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه کشور با دیده شک و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود که اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی که انکار آن ناممکن است.
فهرست مطالب
پیشگفتار ۲
فصل اول :مقدمات ۶
مقدمه ۶
۱٫ ۱٫ تعریف و بیان موضوع تحقیق ۹
۱ .۲٫ ضرورت انجام تحقیق ۱۱
۱ .۳٫ اهداف تحقیق ۱۱
۱ .۴٫سئوالات تحقیق ۱۱
۱ .۱۴٫ تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: ۱۲

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن ۱۲

مقدمه ۱۲
تعاریف بازاریابی : ۱۳
خدمات و خدمات بانکی ۱۷
درباره خدمات بانکی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود که عبارتند از: ۱۸
۱- ناملموس بودن (intangibility): 18
۲- تفکیک ناپذیری (inseparability) 19
۳- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20
۴- ناپیوستگی (inconsistency): 20
۵- مسئولیت امانتداری : ۲۱
۶- جریان دو طرفه اطلاعات ۲۲
تبلیغات ۳۲
تعاریف تبلیغات: ۳۳
بودجه تبلیغات: ۴۵
۱- مزایای تبلیغات تلویزیونی: ۴۹
۲- معایت تبلیغات تلویزیونی: ۴۹
ارزیابی : ۴۹
تکنیک کریسپ: ۵۸
تکنیک ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59
معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: ۶۲
شرکتهای تبلیغاتی: ۶۳
مصرف کننده و عموم مردم ۶۷
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران ۷۱
از دید شرکتهای تبلیغاتی: ۷۱
خصوصیات تلویزیون ۷۳
اخبار و امور عمومی ۷۷
ارزشهای اجتماعی ۷۷
مقدمه مطالعات انتقادی ۹۶
تلویزیون و مذهب ۹۸
تصویر محوری در برابر کلام محوری ۹۹
تلویزیون و خانواده در ایران ۱۰۱
به سوی یک ترکیب ۱۰۷
نتایج ۱۱۱
اثرات وسایل ارتباط جمعی: ۱۱۲
اثرهای تجربه مصنوعی: ۱۲۰
اثرهای خشونت تلویزیونی: ۱۲۰
الگوی اثرهای قدرتمند: ۱۲۳
بخش اول: ارتباط ۱۲۴
الف- تعاریف – نظریه ها: ۱۲۴
ب- ارتباط جمعی : ۱۲۸
(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: ۱۳۶
۱- منبع- رمزگذار: ۱۳۶
ب) نگرشها: ۱۳۷
ج) سطح دانش: ۱۳۷
د) موقعیت منبع در یک سیستم اجتماعی و فرهنگی: ۱۳۷
گیرنده – رمزخوان: ۱۳۸
۳- پیام: ۱۳۹
کانال: ۱۳۹
وظایف وسایل ارتباط جمعی : ۱۴۷
بخش دوم:مخاطب ۱۴۸
الف – تعاریف – نظریه ها ۱۴۸
برای تهیه کنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: ۱۵۳
طبقه بندی (مک کوایل)، می باشد که ابعاد زیر را در بر می گیرد: ۱۵۷
ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می کنند: ۱۶۰
ج- دسته بندی مخاطبان: ۱۷۳

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه ۱۷۹

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می کند که در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: ۱۸۹

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب ۱۹۱

منابع : ۲۱۵

مقاله ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب …

امروزه بشر بشدت در معرض تبلیغات قراردارد و به همین جهت مردم تنها به تعداد محدودی از تبلیغات توجه می کنند.بنابراین برای اینکه تبلیغات موفق باشد باید بنحو صحیحی طراحی و اجرا شود. موضوع این تحقیق ارزیابی اثرات تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بر جذب مشتری در آن بانک می باشد . در این راستا برای بررسی اثربخشی …

ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در …

توسط شهریار عزیزی
و حسینی، سیده زهرا (۱۳۸۸). بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده از مدل AIDA و ارائه الگوریتم ساخت یک تیزر تبلیغاتی، مطالعه موردی: بانک رفاه. پژوهش‌های مدیریت، ۲ (۲)، ۱۴۶ – ۱۱۹٫ ربیعی، علی.، محمدیان، محمود.، و برادران جمیلی، بیتا (۱۳۹۰). ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی …

[PDF]بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بین …

چکیده. موضوع مقاله، حاصل پژوهشی است که به بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی،. بین شهروندان تهرانی معطوف بوده و در پی پاسخ به سوال اصلی، این که؛ تبلیغات مطلوب از. نظر مخاطبان، چگونه توصیف می شود؟ می باشد. جامعه ی تحقیق، شهروندان مخاطب تلویزیون ساکن در شهر تهران بوده که با روش. نمونه گیری چند مرحله ای …

[PDF]تبیین و ارزیابی فرایند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی …

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ – چکیده: در بین انواع. ابزارها و رسانه. های تبلیغاتی، تلویزیون، رسانه. ای است که می. تواند افراد بسیاری را. در راستای ارزش. آفرینی. از. طریق امواج شبکه. های مختلف تحت پوشش قرار دهد. لذا این رسانه تبلیغاتی نفوذ شدیدی در. خلق ایده. های جدید میان. اعضای. خانواده. ها دارد. بانک. صادرات ایران نیز. برای معرفی ارزش.

پرتال جامع علوم انسانی – بررسی اثربخشی تبلیغات …

چکیده: امروزه تاثیر تبلیغات در بقا و رشد سازمان ها در محیط متلاطم و رقابتی دنیای کنونی غیر قابل انکار است. عرصه بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا ابتدا به تشریح الگوریتم ساخت یک تیزر تبلیغاتی ، سپس به بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه با استفاده از مدل AIDA می پردازیم برطبق …

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان بر …

مجله پژوهش های مدیریت عمومی ، سال دوم، شماره ۵٫ عنوان: بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان بر مبنای مدل AIDA و ارایه الگوریتم ساخت یک تیزر تبلیغاتی نویسنده(گان): دکتر میرزا حسن حسینی، دکترسید محمد باقری، سیده زهرا حسینی،. کلیدواژگان: تبلیغات تلویزیونی، آگاهی دادن ، ایجاد علاقه ، ایجاد تمایل ، جذب …

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بیمه پارسیان

دسترسی به فایل تمام متن, : http://dl.nlai.ir/UI/cc2413a6-9765-4a26-9447-ac2d64faa55f/Catalogue.aspxبرای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به “تالار منابع رقمی” مراجعه فرمایید. شماره بازیابی, : ۵۱-۷۷۹۳۱. شماره کتابشناسی ملی, : ۲۸۰۸۷۶۸. پدیدآور, : مناجاتی، مهسا. عنوان و نام پدیدآور, : بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی …

[PDF]ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮ ﺑﺨﺸﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻠﯽ ﮔﺎز اﯾﺮان ﺳﺎزی ﻣﺼﺮف د – مدیریت …

توسط فرهنگی – ‏۲۰۰۹
۱۱ شهریور ۱۳۸۷ – ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ از ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ اﺳﺘﻔﺎده را ﻧﻤﻮده اﺳﺖ. اﻣﺎ اﯾﻦ. ﮐﻪ ﺗﺎ ﭼﻪ ﺣﺪ. ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ اﺳﺖ اﻫﺪاف ﺧﻮد را ﺗﺤﻘﻖ ﺑﺨﺸﺪ و در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ ﺑﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ دﺳﺖ ﯾﺎﺑﺪ، ﻣﻮﺿﻮع اﺻﻠﯽ اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ. را ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ. دﻫﺪ. در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ اﻧﺘﺨﺎب ﯾﮑﯽ از ا. ﻟﮕﻮﻫﺎی ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺳﻌﯽ ﺷﺪه ﺗﺎ ﺿﻤﻦ ﺑﺮرﺳﯽ. ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ. آﻣﯿﺰ ﺑﻮدن ﻫﺮ ﮐﺪام از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ اﺟﺮا ﺷﺪه اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ در زﻣﺴﺘﺎن. ۱۳۸۶٫ ، اﺛﺮ. ∗.

دانلود مقاله ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب …

امروزه بشر بشدت در معرض تبلیغات قراردارد و به همین جهت مردم تنها به تعداد محدودی از تبلیغات توجه می کنند.بنابراین برای اینکه تبلیغات موفق باشد باید بنحو صحیحی طراحی و اجرا شود. موضوع این تحقیق ارزیابی اثرات تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بر جذب مشتری در آن بانک می باشد . در این راستا برای بررسی اثربخشی …

ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک صادرات ایران …

یکی از ابزارهای ترفیع و ترویج فروش در مبحث بازاریابی که در صورت اجرای مطلوب می تواند سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری و کمک نماید، تبلیغات می باشد. در جوامع امروزی و عصر کنونی ابزارها و انواع رسانه های تبلیغاتی وجود دارد که از این بین تلویزیون به عنوان قویترین رسانه باعث نفوذ شدید در مردم می گردد . بانک صادرات ایران …

اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری – کاوشهای مدیریت …

توسط صنایعی – ‏۲۰۱۶
در این راستا درگیریذهنی مخاطب و همچنین ویژگیهای تبلیغات مورد بررسی قرار گرفتند و از مدل آیدای ارتقاء یافته که مدلی جدید به منظور ارزیابی اثربخشی … و نوریان، ذبیح اله (۱۳۹۲)، “تبیین و ارزیابی فرایند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان (مورد پژوهی بانک صادرات ایران)”، دو فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی ۳: …

[PDF]ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺑﺮ ﺟﺬب ﺗﺒﯿﯿﻦ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﻓﺮاﯾﻨﺪ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺗﺒ – فصلنامه نوآوری و …

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ – ﭼﮑﯿﺪه. : در ﺑﯿﻦ اﻧﻮاع. اﺑﺰارﻫﺎ و رﺳﺎﻧﻪ. ﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ، ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن، رﺳﺎﻧﻪ. ای اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ. ﺗﻮاﻧﺪ اﻓﺮاد ﺑﺴﯿﺎری را. در راﺳﺘﺎی ارزش. آﻓﺮﯾﻨﯽ. از. ﻃﺮﯾﻖ اﻣﻮاج ﺷﺒﮑﻪ. ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار دﻫﺪ . ﻟﺬا اﯾﻦ رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﻧﻔﻮذ ﺷﺪﯾﺪی در. ﺧﻠﻖ اﯾﺪه. ﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ ﻣﯿﺎن. اﻋﻀﺎی. ﺧﺎﻧﻮاده. ﻫﺎ دارد . ﺑﺎﻧﮏ. ﺻﺎدرات اﯾﺮان ﻧﯿﺰ. ﺑﺮای ﻣﻌﺮﻓﯽ ارزش. آﻓﺮﯾﻨﯽ. ﻫﺎی ﺧﻮد در. ﺟﻬﺖ ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، ﺑﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت. ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ روی آورده. اﺳﺖ.

سنجش میزان اثربخشی تبلیغات با چند روش موثر و کاربردی | …

رتبه: ۸۷% – ‏۴۶ نقد
۶ اسفند ۱۳۹۵ – بنابراین، میزان اثربخشی تبلیغات را می‌توان از طریق تأثیر آن بر حجم فروش، ارزیابی کرد. … در واقع با بررسی آمار مخاطبان رسانه‌های مختلف (مثلا تعداد مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی یا رادیویی که تبلیغ خاصی را پخش کرده‌اند یا تیراژ روزنامه‌ها و مجلاتی که تبلیغی را منتشر کرده‌اند) می‌توان تا حدودی به میزان دیده شدن …

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی …

توسط ربیعی – ‏۲۰۱۱
یافته‌های این تحقیق که به روش مطالعه توصیفی پیمایشی و با اتکا بر ابزار پرسشنامه حاصل گردیده، حاکی از آن است که تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای بانک، علاوه بر طی موفقیت آمیز مراحل مدل AIDA، از اثربخشی نیز برخوردار بوده است. بررسی تطبیقی میزان اثربخشی تبلیغات رسانه‌ها بیانگر آن است که از نظر مشتریان، …

[PDF]بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب و حفظ مشتریان مجموعه های …

۵ بهمن ۱۳۹۳ – بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب و حفظ مشتریان مجموعه. های ورزشی آبی منتخب کشور. خدیجه سلیم. نژاد. ۱٫ –. ناهید اتقیا. *۲٫ –. حمید قاسمی. ۳٫ ۱ .کارشناس ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه الز. هرا، تهران، ایران. ۲ . استادیار گروه مدیریت ورزشی، دانشگاه الزهرا، تهران،. ایران. ۳ . استادیار گروه مدیریت ورزشی، دانشگاه پیام …

مدل آیدا – پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

هدف از تحقیق حاضر بررسی اثربخشی تبلیغات تجاری در ورزش بر اساس مدل آیدا و نقش آن در برجسته‌سازی برند حامیان مالی بود. جامعه تحقیق عبارت بودند از ورزشکاران شرکت‌کننده در باشگاه‌های ورزشی تحت نظر شهرداری تهران که از طریق تلویزیون سه رشته منتخب تحقیق یعنی فوتبال، والیبال و کشتی را تماشا می‌کردند.

اثربخشی تبلیغات – پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

در این راستا برای اینکه تبلیغات موفق باشد، باید به نحو صحیح و منطقی طراحی و اجرا گردد. در این پژوهش یک مدل برای بررسی عوامل تأثیر گذار بر اثربخشی تبلیغات و یک مدل برای بررسی تأثیر سلسله مراتبی به کار برده شد. هدف پژوهش حاضر تعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک جوایز حساب‌های قرض الحسنه …

بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات: یک مرور …

۲۲ تیر ۱۳۹۴ – شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دنیای کنونی دنیای تبلیغات است. تبلیغاتی که به طور مداوم از طریق رسانه های جمعی همچون تلویزیون، رادیو، روزنامه و سایر رسانه ها در معرض چشمان مخاطب قرار می گیرد و وی را به سمت کالا و خدمات مورد نظر سوق می دهد.به همین دلیل بسیاری از سازمان ها در دنیای رقابتی امروز ناچارند …

بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بین …

محمد رضا رسولی,کامران کیانی منش ; مجله: کتاب ماه علوم اجتماعی ; شهریور ۱۳۸۹ – دوره جدید – شماره ۳۰ ;

نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی …

توسط دولت یاری – ‏۲۰۱۶
آقا‌محسنی فشمی، علی (۱۳۸۸). “ارزیابی اثر‌بخشی تبلیغات تلویزیونی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه پارسیان”. پایان‌نامه کارشناسی-ارشد. دانشگاه تهران. – احدی، حسن؛ جمهری، فرهاد (۱۳۹۲). روان‌شناسی رشد: نوجوانی، بزرگسالی. چاپ پنجم. قم: نشر آینده درخشان. – امیری، علی (۱۳۸۷). “بررسی اثر‌بخشی تبلیغات تلویزیون بر جذب حساب‌های …

اهمیت ارزیابی اثربخشی تبلیغات – خانواده گلرنگ

۲ مهر ۱۳۹۵ – اگر یک روز را اختصاص به تماشای برنامه‌های تلویزیونی بدهیم متوجه خواهیم شد که تیزر‌های تبلیغاتی بخش بزرگی از زمان تماشای تلویزیون را به خود … همه این موارد ما را سوق می‌دهند به سمت بررسی اثربخشی تبلیغات … … مطلب زیر اشاره دارد به اقدامات لازم جهت بررسی اثربخشی تبلیغات که در ۱۰ عنوان بیان شده است.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات – کنفرانس مدیریت بازاریابی

مقدمه: ویلیام هکث حدود ۱۰۰ سال قبل با بیان جمله ” نیمی از تبلیغات اجرا شده به هدر می رود، فقط ما نمیدانیم کدام نیمه از آن”، توجه همگان را به قابلیت حسابدهی[۱] تبلیغات جلب نمود. در واقع یک برنامه تبلیغاتی موثر باید پیوسته آثار ارتباطی و نتایج فروش تبلیغات انجام شده را مورد ارزیابی قرار دهد و ببیند که آیا اصولا تبلیغ توانسته …

دانشکده علوم ارتباطات – سامانه بانک اطلاعات پایان نامه – …

۱۶۵, بررسی میزان اثر بخشی شبکه‌های اجتماعی برمؤلفه‌های دینی و اخلاقی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر کرمانشاه سال تحصیلی ۹۴-۹۵ (مطالعه موردی تلگرام و واتس آپ) …… ۶۹۶, بررسی میزان اعتماد دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز به تبلیغات تلویزیون ایران, محمد علی اصالتی, دانشکده …

سنجش اثربخشی تبلیغات با مطالعه نمونه موردی | بانیک

۸ شهریور ۱۳۹۱ – در بسیاری از کشورهای دنیا «اثربخشی تبلیغات» مورد بررسی و مداقه قرار گرفته است و همچنان از جوانب مختلف چه در حیث چگونگی طراحی تبلیغات و چه در حیث ….. ۱- هوشمندی ، نسرین ، امیر شاهی ، میر احمد ، بررسی رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و اثربخشی تبلیغات تلویزیونی (در شرکتهای تولید کننده محصولات …

[PDF]نخستین کنفزانس ملی تبلیغات محیطی در ایزان ) ۴۹ شهزیور …

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ – بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر قصد خرید از مجتمع های پذیرایی شهر اراک، شیبانی حسن، مرادی احسان اله … عوامل مؤثر در جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی، نادری گرزالدینی مرجانه |. ۱۲. … آسیب شناسی تبلیغات شهری مشهد بر اساس ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی (مطالعه موردی تلویزیون های شهری سه راه.

تبلیغات تلویزیونی | نگرش تبلیغ نو

تیم تولید تبلیغات تلویزیونی ویژن با استفاده از به روز ترین تکنیک های کارگردانی تبلیغاتی، بررسی اثر بخشی نور و رنگ و صدا و تحلیل دقیق بر آنچه که در مدت زمانی کوتاه روی ذهن مخاطب تلویزیون تأثیری مثبت می گذارد، راهکارهایی نوین و خلاقانه را برای ارائه محتوای تصویری هر چه با کیفیت تر پیشنهاد می کند.

سنجش اثربخشی تبلیغات در تاثیرپذیری مخاطب

سنجش اثربخشی تبلیغات در تاثیرپذیری مخاطب مطالعه‌ی شعارهای تبلیغاتی شرکت‌ها و نام‌های تجاری قدرتمند، متوسط و ضعیف به این واقعیت منتج می‌شود که تعداد … ایستگاه‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، مشاوران تبلیغاتی، روزنامه ها و مجلات و دیگران صورت می‌گیرد تا مدیریت شرکت‌ها را در سنجش اثربخشی تبلیغات گمراه کند.

dnaunion | X*Trim چراغ راه در برنامه ریزی تبلیغات تلویزیونی

همچنین X*Trim الگوی تماشای تلویزیون در طبقات مختلف جامعه مورد سنجش قرار می دهد، پژوهش X*Trim فعلا در تهران در حال انجام است و جزء نشان‌های) Barnded EMRC( محسوب می‌شود. از طریق این ابزار می‌توان نحوه انتخاب شبکه‌های مختلف توسط مخاطبان را بررسی کرد و در ارزیابی های لازم برای برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی از آن بهره برد.

پارک بازاریابی ایران | ارزیابی اثربخشی تبلیغات%

رتبه: ۵ – ‏۳ رأی
۴ آذر ۱۳۹۱ – با بررسی آثار تبلیغات و ارتباط آن با هدفهای سازمانها می‌توان تغییراتی در بودجه‌ تبلیغاتی عمل آورد تا تبلیغات مفیدتر از گذشته صورت گیرد. … این مورد را که آزمون متن آگهی نیز نام دارد می‌توان پیش از اینکه آگهی در رسانه قرار گیرد یا بعد از اینکه به چاپ رسید یا از راه رادیو و تلویزیون پخش شد انجام داد.

تبلیغات اثربخش و تاثیر تبلیغات بر فروش – http:/ …

با بررسی آثار تبلیغاتی و ارتباط آن با اهداف سازمان ها می توان تغییراتی را در بودجه تبلیغاتی، شکل و محتوای پیام ها نوع رسانه ها و کانال های ارتباطی و حتی زمان و شرایط ….. ها و شبکه های رادیویی و تلویزیونی، مشاوران تبلیغاتی، روزنامه ها و مجلات و دیگران صورت می گیرد تا مدیریت شرکت ها را در سنجش اثربخشی تبلیغات گمراه کند.

لیست چکیده مقالات تایید شده

بررسی میزان تاثیرگذاری تبلیغات تلویزیون های شهری نسبت به سایر تبلیغات محیطی، نوع پسنداصل، سید محمد، اکبری، محسن، عمرانی، زهرا. ۶۳٫ بهینه سازی اثر بخشی کمپین تبلیغاتی محیطی با مدل ۵M، حاتمی، صالح. ۶۴٫ بررسی تأثیر تبلیغات محیطی بر ارتباطات فرهنگی در نظام مالیاتی ایران، امیرمستوفیان، طیبه. ۶۵٫ بررسی …

بررسی اثر بخشی تبلیغات زیرنویس در تلویزیون / …

۲۱ آبان ۱۳۹۳ – بررسی اثر بخشی تبلیغات زیرنویس در تلویزیون / بزرگنمایی لوگو ، محور جذب مخاطب. بی‌شک شرکت‌های تولیدکننده و ارائه‌دهنده خدمات برای حفظ ارتباط موثر خود با مخاطبان از هر نوع ابزاری استفاده خواهند کرد. اثرگذاری و هدفدار بودن ابزار دو فاکتوری هستند که بیشترین جهت‌دهی را در انتخاب نوع تبلیغات شرکت‌ها دارند …

سنجش اثربخشی تبلیغات | آژانس برندینگ موسسه ایده آژانس …

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ – به گفته فیلیپ کاتلر و آرمسترانگ دو استاد برجسته بازاریابی، برای آگاهی از اثرگذاری تبلیغات دو حوزه بسیار مهم باید مورد بررسی قرار گیرند: … با انجام تحقیقات می‌توان اثرگذاری تبلیغات در تمامی ‌رسانه ها اعم از رادیو، تلویزیون، چاپی (مجله، روزنامه یا پست مستقیم)، بیلبوردها (اتوبانها، اتوبوسها، قطارها)، یا …

نورومارکتینگ و پیش بینی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی …

۲۳ مرداد ۱۳۹۵ – تبلیغات تلویزیونی موثر، باعث فراخواندن الگوهای منحصر به فردی از فعالیت مغزی می شوند. بررسی های صورت گرفته با استفاده تکنولوژی های علوم اعصاب در نورومارکتینگ نظیر EEG، اسکن های fMRI و… می توانند تا ۸۲ درصد میزان اثربخشی تبلیغات تلویزیونی را پیش بینی کنند؛ چیزی بیش از انچه که …

بررسی میزان اثر بخشی تبلیغات پست بانک درمیان مشتریان

تحقیق حاضر مربوط به بررسی میزان اثربخشی جذابیت های محتوائی، تصویری، گرافیکی – طراحی، صوتی، رنگ، اندازه و ابعاد تبلیغات تلویزیونی ، رادیوئی،مطبوعاتی ، محیطی و اینترنتی و همچنین زیبائی مکانی وتجهیزات داخلی شعب وتعداد و کیفیت جوائز حسابهای قرض الحسنه پست بانک ایران پرداخته است. اهداف این تحقیق شامل …

ارزیابی اثربخشی تبلیغات – آژانس تبلیغاتی ۱۲۸

اثر بخشی تبلیغات، یکی از مسایل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات است. به عبارت دیگر مشخص کردن این‌که تبلیغی که ما بودجه زیادی برای آن صرف کرده‌ایم تا چه حد ما را به هدف‌ هایی که تعیین کرده‌ایم رسانده است؟ آیا برنامه تبلیغاتی توانسته است هدف‌ های ارتباطی و هدف‌ های فروش ما را تحقق بخشد؟ آیا به نتایجی که می ‌خواستیم رسیده‌ایم؟

راهکار‌های دیجیتال سنجش اثربخشی تبلیغات – نظربازار

این تبلیغات در بسترهای مختلفی ازجمله تلویزیون، مجلات، تبلیغات محیطی، تبلیغات موبایلی و تبلیغات دیجیتال صورت می‌پذیرد. نکتۀ پراهمیت برای شرکت‌ها و برند‌ها میزان تأثیرگذاری این تبلیغات روی فروش و برندینگ آن‌هاست. تا پیش از فراگیری تکنولوژی دیجیتال، امکان بررسی مقرون‌به‌صرفه و بسیار مطمئن برای سنجش …

اثربخشی برنامه‌های تلویزیونی ورزشی و نقش آن بر تعهد …

در پژوهش حاضر، برنامه تلویزیونی ورزش صبحگاهی به عنوان متغیر مستقل انتخاب شده است تا اثربخشی آن بر روی مخاطب مورد بررسی قرار گیرد. جامعه آماری پژوهش را … بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان بر مبنای مدل AIDA و ارائه الگوریتم ساخت یک تیزر تبلیغاتی (مطالعه موردی: بانک رفاه). پژوهش های مدیریت، ۲ …

نقدی بر تبلیغات تپسی (Tap30) – [ به تعدادی (داننده/خواننده …

۱۷ شهریور ۱۳۹۶ – نقدی بر تبلیغات تپسی (Tap30) – آخرین تبلیغات محیطی با عنوان ” به تعدادی (داننده/خواننده/یابنده/کاهنده) نیازمندیم ” توسط آژانس تبلیغات کرگدن. … توسط Russel Colley به دنیای تبلیغات و بازاریابی معرفی شد و تا به امروز، همچنان یکی از مدل های پرکاربرد برای بررسی نتایج و اثربخشی تبلیغات می باشد.

کورش سعیدی، علی اکبر فرهنگی، محمد سلطانی فر اثربخشی …

۱۲ ساعت پیش – اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران با تعدد روزافزون رسانه ها، مخاطبان سعی دارند رسانه ای را انتخاب کنند که ضمن متناسب بودن با معیارها و علاقه مندی هایشان دارای تنوع و جاذبه بیشتری باشد. … در این مطالعه مشتریان بانک به عنوان نمونه ای از مخاطبان سیما مورد بررسی قرار گرفته اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *